TK: Panerai Luminor Due

Panerai Luminor Due

Dé Panerai voor mensen met normale polsen. Niet dat joekelige toolwatch idee van de reguliere Luminor, maar meer dressy met de antraciet sandwich dial en de perfecte maat 38 mm die iedereen past en dun is. Voor het overige gewoon de Panerai goodies als de karakteristieke kroonbeschermer, de sandwich dial en dat kekke secondewijzertje, maar ook een manufacture uurwerk met 3 dagen gangreserve.

Merk en model: Panerai Luminor Due PAM755
Diameter: 38 mm
Leeftijd: december 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): paar weken…
Factuur en/of certificaat: Garantiepas, online geregistreerd met garantie tot einde 2028. Dus nog ruim 3 jaar garantie
Originele doos en/of eventuele accessoires: Omdoos, houten box, boekje en garantiepas voor online registratie.
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat. Glas is krasvrij, kast ook geen zichtbare gebruikssporen. Alleen op de zijkant van de gesp wat gebruikssporen. Werkt perfect. Garantie tot december 2028. Originele bruine band is gedragen en erg kort: ik doe er een langere band bij naar keuze uit mijn collectie
Soort uurwerk en kaliber: Panerai automaat (OP XXXIV) met 72 uur power reserve
Prijs: €4.250

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien je interesse hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.

29 likes