Te koop: Panerai Radiomir 1940 3 Days Automatic
full set in absolute nieuwstaat met de zwarte sandwich wijzerplaat, de kleine seconde, 100 M waterdichtheid, de geschroefde kroon, saffierglas en de zichtbodem voor het manufacture uurwerk P.4000 automatic micro-rotor.
De micro rotor automaat is de absolute plus van dit horloge: niet enkel een mooie automaat, maar door het gebruik ervan is de dikte van het uurwerk, zelfs met de glazen case back een zeer bescheiden 11 mm. Het geeft dit horloge een slank profiel en on-Panerai dress watch kwaliteiten!
De zwarte OEM croco is gebruikt, daarom zit er een nieuwe Moratello vintage strap bij.
Volgens diverse websites zou dit een limited edition zijn, maar daar heb ik mijn twijfels over, meer dat Panerai meerdere kleine series maakt of iets denk ik.
Te koop (geen ruil/inruil) | |
Merk en model: | Panerai Radiomir 1940 3 Days Automatic, PAM00620 |
Diameter: | 42 mm, 11 mm dik/dun |
Leeftijd: | augustus 2016 |
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): | maart 2025 |
Factuur en/of certificaat: | |
Originele doos en/of eventuele accessoires: | Full-set met als extra de nieuwe Moratello strap |
Verzendkosten of afgehaald: | lichte voorkeur voor afhalen in Zeewolde of andere locatie in overleg |
Conditie (krassen, werking etc): | zo goed als nieuw met minuscule gebruikssporen, OEM croco band is gebruikt, volgens grijze dealer nog geen onderhoud nodig ivm de amplitude van 319! |
Soort uurwerk en kaliber: | manufacture P.4000 micro-rotor automatic met 72 uur power reserve, hacking en handwinding mogelijk |
Vaste prijs: | € 5250 (geen (in)ruil) |
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien je interesse hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.