Te koop, geen ruil of inruil Dit i.v.m. de aanschaf van iets nieuws wat veels te duur is ![]()
Merk en model: Panerai Radiomir PAM01382
Diameter: 45mm
Leeftijd: 03-03-2026
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 03-03-2026
Factuur en/of certificaat: full set, waarbij de factuur geanonimiseerd ter inzage is
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set zoals afgebeeld, incl. de extra OEM Panerai strap (€ 270,00) en schroevendraaier welke er normaliter niet bij zitten
Verzenden, afhalen of brengen: alles in goed onderling overleg mogelijk, verzenden is geheel op kosten en risico van de koper. Persoonlijke overdracht heeft dat ook de voorkeur zodat je ziet wat je koopt en van wie
Conditie (krassen, werking etc): 100% nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: Panerai handwinder met drie dagen gangreserve
Prijs: € 3950,00 incl. de extra band en schroevendraaier. Betaling uitsluitend middels bankoverschrijving.
In totaal 8 jaar garantie vanaf 03-03-2026
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.