Tk: Pellikaan Timing Flying Dutchman II 🦢

Te koop, want ik heb wat anders op het oog en later dit jaar wil ik de Flying Dutchman III gaan kopen. Aan de kwaliteit van Pellikaan ligt het in ieder geval niet! Dit merk komt uit Utrecht en dat voegt naar mijn idee charme toe.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Pellikaan Flying Dutchman II
Diameter: 45mm
Lugbreedte: 22mm
Leeftijd: januari 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): oktober 2023
Factuur en/of certificaat: nvt
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set met doos, bandentool, schroevendraaiertje, twee originele Pellikaan leren banden en een originele nato.
Verzendkosten of afgehaald: Verzendkosten voor koper en alleen aangetekend.
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat. Geen beschadigingen.
Soort uurwerk en kaliber: ETA 6498-1 handwinder
Vaste prijs: 500 euro
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).





Aanvullende foto’s? Dan hoor ik dat graag.

18 likes

Omhoog.

1 like

Gaaf blauw saffierglas:

7 likes

Up.

2 likes

Omhoog.

2 likes

Hij draagt niet klein, maar hij is zeker goed draagbaar ook op de middelgrote pols.

Koop lokale waar!

2 likes

Nog eens omhoog.

1 like

Up.

1 like