TK: Pook HFLE 2022

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop Deze mooie Pook, want veel te weinig gedragen.

Merk en model: Pook HFLE 2022 nummer 11 met originele Pook tropic strap.!
Diameter: 38,5
Leeftijd: 12-2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 12-2022
Factuur en/of certificaat: Aankoopbewijs Pook
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set eventueel met als extra een Geckota double weave vintage mesh strap + 20,-
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide. Afhalen regio Twente
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed, zie fotos
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9039
Vraagprijs: 480
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).




644a44f74343f76755527c20a186be065d225521_2_690x438

27 likes

De mogelijkheid gemist destijds bij deze mooie HF Limited edition van 2022? Stuur een bericht, dan komen we er vast wel uit.

2 likes

Up!

1 like

Up⬆️ € 450 voor deze unieke limited edition.

1 like

Deze is nog te koop.:+1:

Weekend up!

2 likes

De bezelring staat niet op 12uur op de fotos. Voel je vrij om het op de juiste positie te in te stellen en het horloge in het echt te bewonderen. :+1:

Up met deze Horlogeforum limited.
Met een goed bod is deze unieke uitgave van jou!

Up⬆️ € 425 voor deze unieke HFLE edition.

1 like

Dit is de kans! € 375 voor een stukje Horlogeforum geschiedenis in de vorm van deze prachtige en vrijwel ongedragen Pook.

1 like