TK: Prachtige Omega Speedmaster Professional Sapphire - 3861 - Complete Set - €5995,-

Beste,

Een aantal weken geleden heb ik deze prachtige Speedmaster via het forum gekocht. Hoewel het een fantastisch horloge is, merk ik dat mijn voorkeur toch sterk uitgaat naar de Rolex Explorer 124270. Daarom mag deze Speedmaster een nieuwe eigenaar vinden.

De Speedmaster is in zeer nette staat en het uurwerk loopt erg nauwkeurig. Hier heeft u de aankomende tijd geen omkijken naar.

Het betreft een complete set met de doos, certificaten en boekwerk. Daarnaast is er de mogelijkheid om tegen een meerprijs een extra originele clasp (uiteraard ook met verstelbare sluiting) mee te kopen.

Inruil is alleen mogelijk als het gaat om de Rolex Explorer 124270.

Heeft u vragen? Stuur mij gerust een bericht.

Te koop en/of te ruil: zie bovenstaand

Merk en model: Omega Speedmaster Professional Sapphire

Diameter: 42mm

Leeftijd: 11/2023

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): aug 2025

Factuur en/of certificaat: complete set

Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set

Verzendkosten of afgehaald: voorkeur gaat uit naar afhalen op een veilige, centrale plek (onder het genot van een goede kop koffie)

Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat. Loopt uitstekend binnen de specificaties.

Soort uurwerk en kaliber: 3861

Vraagprijs: €5995,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

22 likes

Up voor deze prachtige Speedmaster!

3 likes