Te koop (en niet te ruil) pré-TAG Heuer in schitterende staat.
Deze fraaie Heuer komt uit 1983 en heeft net een volledige service ondergaan à € 280,-.
De conditie is gedragen met lichte gebruikssporen en verder in ongepolijste staat.
Referentienummer is 989.006 en loopt uitstekend op het quartz ETA 536.122 uurwerk.
De kast is van Monnin en heeft een diameter van 42 mm. De bezel is van aluminium en net zoals de rest van het horloge in keurige staat.
De band en schakels zijn origineel en past op een pols van ongeveer 17,5 cm. Misschien iets meer, maar dat zou ik kunnen opmeten. Ook de diver extension is aanwezig. Schakels zijn overigens ook geserviced.
Productie van deze Heuer liep van 1981 tot aan 1984.
Ik heb deze Heuer gekocht in januari 2024 en had de intentie om hem niet meer weg te doen. Vanwege enkele andere prioriteiten toch te koop hier op het HF.
Vraagprijs is € 1350,- voor deze Heuer.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).