TK: Rado Voyager day-date - ref 11841

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model: Rado Voyager day-date
Diameter: ca 36mm excl kroon bij ca 43mm lug to lug
Leeftijd: mid sixties
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee, watch only
Verzendkosten of afgehaald: afhalen, verzenden in onderling overleg eventueel mogelijk voor rekening en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): forse stalen kast in nette staat, enige ouderdoms- en draagsporen. Wijzerplaat en wijzers netjes. dag en datum aanduiding thv de “6”. Datumaanduiding met snelverstelling via de kroon, dag dient versteld te worden middels doordraaien. Kroon Rado gesigneerd. glas Rado gesigneerd, in nette staat, lichte ouderdoms- en draagsporen. Het horloge loopt netjes, zie foto s timegrapher in de 3 basisposities. laatste onderhoud dateert van 10/2024. reden van verkoop: deze hebben we dubbel in de verzameling.
Soort uurwerk en kaliber: automaat, cal AS 1862/63
Vraagprijs: 275,00
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

7 likes