TK RO 1 Sport

Te koop R.O- watch
De R.O.1 is het eerste horloge dat Heerlenaar Roland Oostwegel in een gelimiteerde oplage heeft ontwikkeld met daarin het
RO-watches Shock-System®.
Een stijlvol horloge met een klassiek en stijlvol uiterlijk echter met een innovatief innerlijk. Het horloge is spaarzaam gedragen, het horloge komt met struisvogelband en vouwsluiting.
Roland ontwikkelde een horloge dat ruimtevaarder Kuipers droeg in de ruimte (hetgeen bij Omega niet goed viel) Ambassadeur Huub Stapel draagt er ook een…
Het horloge bevindt zich in topstaat, en is zoals je ziet een chronograaf. Het mag weg omdat ik ook een tweede horloge in mijn bezit heb van deze Limburger. De nieuwprijs ligt bij 5650 euro.

informatie van zijn website over het shocksysteem:
R.O. SHOCK-SYSTEM®

Tijdens zijn jarenlange ervaring is het Roland opgevallen, dat het merendeel van de problemen met mechanische horloges veroorzaakt wordt door krachten van buitenaf. Een horloge dat tegen deze krachten bestand is, bleek niet op de markt. In zijn eigen atelier begon Roland toen aan de moeilijke opgave hiervoor een oplossing te bedenken. Uiteindelijk slaagde Roland er in een shock-systeem te vervaardigen, dat het uurwerk beschermt tegen stoten van buitenaf.

Het resultaat werd een verbluffend staaltje van techniek, kwaliteit en elegantie:
het RO-watches Shock-System®

Bij het RO-watches Shock-System® zit het uurwerk in een ring gemonteerd die door 3 Shock-Swingveren met de horlogekast verbonden zijn. Deze Shock-Swingveren absorberen schokken en stoten van buitenaf.

Merk en model: R.O. 1 Sport
Diameter: 42,5 mm
Leeftijd: 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2019
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja inclusief extra blauwe delugs band
Verzendkosten of afgehaald: graag f 2 f
Conditie (krassen, werking etc): topstaat
Soort uurwerk en kaliber: staal, Valjoux 7750
Vraagprijs: 3450
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

10 likes

Deze topper is er nog, wat interesse; ruil kan, maar verkoop liever

3200 euro bij koop, ruil blijft t bedrag op 3450