TK: Rolex 1603, 1970, geserviced - Gereserveerd

Te koop namens een goede kennis, omdat hij na aankoop meer als “safe queen” bewaard wordt dan gedragen.

Merk en model: Rolex 1603
Diameter: 36mm
Leeftijd: 1970
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): december 2024
Factuur en/of certificaat: Garantiecertificaat Tempus.
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only.
Verzendkosten of afgehaald: Overdracht in overleg, afspreken bij voorkeur regio Breda.
Conditie (krassen, werking etc): In nette vintage staat (op advies Tempus ongepolijst gelaten).
Soort uurwerk en kaliber: Rolex 1570
Prijs: €3800 (heeft enkele maanden terug een nieuwe servebeurt met nieuwe pakkingen, glaasje en garantie t.w.v. €595 gehad). N.b. de foto van het uurwerk is nog van voor de servicebeurt genomen.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

46 likes

Up: De aandacht en interesse is er.

4 likes

Up: Niet onbelangrijk te vermelden, de band past tot en met 18cm. Helaas iemand moeten teleurstellen :pray:t3: Gelukkig nog wel beschikbaar voor een slanke of medium pols :grin:

1 like

Up!

Up!

Gereserveerd.

3 likes