TK: Rolex 1680 full NL set

In dit topic wordt de historie van dit horloge besproken:

https://www.horlogeforum.nl/t/onverwachte-na-met-wat-werk/564800

Dit origineel Nederlands geleverd horloge heeft een volledige revisie ondergaan in november 2022 door Tempus en is deze maand door Tempus nog een keer goed afgeregeld. Daarnaast zijn de kast pootjes licht geschuurd en is er een bijpassende pip geplaatst. Tevens voorzien van een nieuwe plexi. Horloge loopt top.

Het betreft een in sept 77 in Den Haag geleverd horloge in volledige set. Dozen, papieren en verschillende tags (tag met serienummer aanwezig en speciale tag t.b.v. introductie triple Crown :sunglasses:). Waar vindt je het als je het zoekt :innocent:

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Rolex 1680
Diameter: 40
Leeftijd: September 1977
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): uit erfenis van de 1e eigenaar
Factuur en/of certificaat: n.v.t
Originele doos en/of eventuele accessoires: overvolle set, zie foto’s!
Verzendkosten of afgehaald: enkel persoonlijke overdracht
Conditie (krassen, werking etc): correct voor de leeftijd. Wel nieuwe plexi
Soort uurwerk en kaliber: cal 1575, vermoedelijk mk1 wijzerplaat
Vraagprijs: 12.750

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

90 likes

Extra info (ook verstrekt aan potentiële geïnteresseerden )

• Rolex bracelet is 93150, clasp code S12 (service clasp)

Inruil zou eventueel kunnen mocht ik hem tof vinden en altijd full set en top staat.

• Panerai luminor 40/42
  • Rolex 39/40mm
  • laureato 38mm
    …………
1 like

On Hold voor een forumlid :+1:

7 likes