TK: Rolex 18039 fat case

Aangeboden een mooie Rolex 18039. Dit is de zogenaamde ‘fat case’. De kast is wat breder dan de bezel en ook de lugs zijn wat dikker. Draagt een maatje meer.

Het horloge is oktober 2023 door Rolex geserviced. Loopt fantastisch.

In september heb ik deze met wat overtuigingskracht door Rolex (S&C Diemen) laten voorzien van de prachtige blauwe wijzerplaat. (Was eerst zilver zie foto). Daarnaast ook een Nederlandse dagschijf gemonteerd. Bij een wissel is vervangen van de wijzers verplicht en als toetje ook maar een nieuw glas gemonteerd.

Dus helemaal tip top deze Day Date.

De president heeft 22 schakels en conform zijn leeftijd (1983) wat rek (zie foto). De brushing op de case is perfect.

Al met al een top horloge en met zijn blauwe wijzerplaat en deze case niet makkelijk te vinden.

Echter ik wil wat ruimte maken voor andere prioriteiten.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Rolex 18039
Diameter: 36
Leeftijd: 1984
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): begin 2025
Originele doos en/of eventuele accessoires: Watch only
Verzendkosten of afgehaald: persoonlijke overdracht
Conditie (krassen, werking etc): zie foto’s , erg netjes
Soort uurwerk en kaliber: 3055 single quickset
Vaste prijs: 17.375

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Ps: Gezien de waarde van het horloge geef ik de voorkeur aan leden met een positieve feedback. Afspreken op een openbare plek en enkel bankoverschrijving.

Bespreekbaar is ook de levering van:

• extra zilveren wijzerplaat (zie foto)
  • extra wijzer set
  • extra dagschijf (Spaans)
    Prijs nader overeen te komen

Ruil:

• 116234, full set en top conditie. Voorkeur blauwe wijzerplaat en super jubilee

• Rolex milgauss, blauwe wijzerplaat, full set en in top conditie

• GP Laureato , 38mm blauwe wijzerplaat, full set en in top conditie

• Vacheron overseas blauwe wijzerplaat , full set en in top conditie

Dank voor jullie aandacht.

42 likes