TK: Rolex Datejust 126300 ‘21 zwart €7.750,-

Hierbij voor de liefhebber een hele nette Rolex DJ41 (126300) uit april 2021 met de zwarte wijzerplaat. Horloge is vorig jaar opgefrist door Tempus en weer in vrijwel nieuwstaat. Prijs is vast en ik kan hem niet goedkoper vinden. Ik heb er ook nog een met de blauwe wijzerplaat, die is nieuw en mag mogelijk ook weg omdat ik mijn OP41 de voorkeur geef, stuur maar een pb bij interesse.

Ik verkoop alleen aan forumleden met aantoonbaar goede ervaringen.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model: Rolex Datejust 126300
Diameter: 41
Leeftijd: 4/2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 5/2025
Factuur en/of certificaat: Factuur en garantiekaart
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzendkosten voor koper of ophalen regio Rotterdam
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed, vorige jaar even opgefrist door Tempus
Soort uurwerk en kaliber: Automaat
Vraagprijs: €7.750,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

19 likes

:up: