TK: Rolex Datejust 1601

Na een poging gedaan deze te verkopen op Chrono zet ik m toch maar weer hier te koop. Er komt een interessante kans voorbij dus wil de opbrengst gebruiken voor een ander horloge. Dus weer te koop:

Mijn mooie Datejust 1601 met een mooie pie pan sigma dial. Ik heb het horloge flink aangepakt dus hij is voor deze leeftijd in een hele mooie staat.

Een complete beurt afgelopen mei bij Tempus. Nieuw glasje er op en band laten opknappen door Dik Wakker en Chris hier van het forum. Al met al voor meer dan 1250 euro aan revisie. De zilveren plaat heeft een beetje parelmoer achtige schittering met bepaalde lichtinval. Al met al een hele mooie vintage Datejust waar je jaren mee vooruit kunt. Stuur gerust een bericht voor vragen.

Merk en model: Rolex 1601
Diameter: 36mm
Leeftijd: 1969
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023
Factuur en/of certificaat: Volledig beurt met certificaat van Tempus
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald: liefst afspraak maken.
Conditie (krassen, werking etc): zie de foto’s. In hele mooie vintage staat.
Soort uurwerk en kaliber: 1570
Vraagprijs: een hele scherpe 3950

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

34 likes

Gereserveerd voor een gewaardeerd lid!

3 likes