Goedendag,
Bij deze wil ik graag de Datejust 41 van mijn zwager te koop aanbieden. Betreft een een Datejust 41 van 2022 met de Roman Azzuro plaat, smooth bezel en jubilee band. Erg mooie plaat, zeker bij daglicht! Horloge is spaarzaam gedragen maar uiteraard op sluiting draagsporen zichtbaar. Vraag gerust om extra foto’s.
Reden verkoop is toch de wens om voor een stalen sport model te gaan. Dus ruilen met cash up of down zou een mogelijkheid zijn. 6 digit, Explorer (1 of 2), Submariner of evt Airking.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Rolex Datejust 41
Diameter: 41mm
Leeftijd: 2022
Datum waarop het in mijn bezit is 2022 gekomen(maand/jaar):
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: afhalen
Conditie (krassen, werking etc): goede staat
Soort uurwerk en kaliber: automaat
Vraagprijs: € 8.600,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.