Jij draagt een horloge om te weten hoe laat het is?
Dan is dit niets voor jou.
Dit is een Rolex Datejust 41— en die vertelt je niet hoe laat het is. Die vertelt de wereld wie jij bent: iemand die aankomt voordat de muziek begint.
Staal met witgouden bezel, en een wijzerplaat waar Rolex 10 diamanten in gezet heeft die harder shinen dan je ego. Eén voor elk uur dat ertoe doet. Want elk uur telt als je zo binnenkomt. (Om 12 en 3 heeft ook een player even pauze)
Daaronder: een Oyster-band die zit als een op maat gemaakt pak. Geen geratel, geen speling, geen compromis. Schakel voor schakel vakmanschap om je pols, afgewerkt alsof iemand er écht van hield.
Het mechanisme loopt nauwkeuriger dan jouw agenda ooit zal doen. Nieuw. Full set. Nooit gedragen door iemand die twijfelde.
Dit is geen doorsnee klok van de Kruidvat-uitverkoop of een verjaarscadeautje van je tante.
Dit is het soort horloge waarbij mensen halverwege een gesprek stoppen, naar je pols kijken en vergeten wat ze ook alweer wilden zeggen.
Het rijtje;
Merk en model: Rolex Datejust
Diameter: 41mm
Leeftijd: mei ‘25
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): mei ‘25
Factuur en/of certificaat: Aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set. AD factuur in mijn naam ter inzage.
Verzendkosten of afgehaald in regio: noord Holland of Amersfoort.
Conditie (krassen, werking etc): nieuw/ ongedragen
Soort uurwerk en kaliber: self-winding Calibre 3235
Prijs: €14.850 alleen per bank
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.