Te koop:
Rolex Datejust 41
Diameter: 41 mm
Leeftijd: 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2024
Factuur en/of certificaat: Yes
Originele doos en/of eventuele accessoires: Yes, full set zoals bij aankoop via een AD
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur voor afhaal
Conditie (krassen, werking etc): Ziet er top uit. Vrijwel als nieuw. Op de foto’s zie ik kleine krasjes die ik, in het echt, niet kan waarnemen. Wellicht zijn het reflecties, IDK. Op de clasp en bepaalde links wel wat deskdive sporen. Nergens beschadigingen.
Soort uurwerk en kaliber: automatisch 3235
Vraagprijs: ca. 9000.
Het horloge heb ik vorig jaar in ongebruikte staat gekocht bij Timepiece bank. Uiteindelijk heb ik een voorkeur voor de 36 mm variant, vandaar dat deze weg mag. Vanzelfsprekend functioneert het horloge zoals het hoort.
Ik heb sterke voorkeur voor verkoop, maar evt. uitzondering voor een vrijwel nieuwe DJ36 126234 (fluted bezel) en alleen met zilveren plaat. Oyster > Jubilee, maar beide bespreekbaar.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
De prijs vind ik een lastige. Ik zie dat veel forummers hiermee worstelen. Wat vraag je voor zo’n horloge? De originele prijs bij TPB was 10K. Ik ben op zoek naar een opbrengst die recht doet aan het horloge. Low balling wordt niet op prijs gesteld.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.