Hoi allemaal,
Te koop: mijn Rolex Explorer 124270. Ik heb zin in wat anders, daarom mag deze alleskunner vertrekken.
Merk en model: Rolex Explorer 124270
Diameter: 36mm
Leeftijd: 12-10-2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 12-10-2022 (eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet
Verzendkosten of afgehaald: liefst afhalen, op een voor beiden veilige locatie in regio Breda.
Conditie (krassen, werking etc): nette gebruikte staat. Oppervlakkige veegjes en krasjes, maar geen diepe beschadigingen. Zie de foto’s, waar ik geprobeerd heb de grootste imperfecties (sterk) uit te lichten. Noemenswaardig is vooral het plekje op de linker zijkant van de kast.
Soort uurwerk en kaliber: automatisch
Vraagprijs: €6450 via bankoverschrijving. Verkoop heeft mijn sterke voorkeur.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.