Hoi Horloge enthousiasteling!
Met pijn in het hart bied ik dit prachtige horloge te koop/ruil aan. De afwerking en staat is bijzonder goed! Vooral de beveled edges op de lugs zijn echt een genot om naar te kijken. (Zo worden ze niet meer gemaakt tegenwoordig) De staat? Die is simpelweg goed!
Waarom dan toch wegdoen? Tja… het bekende onrustige gevoel. Ik heb weer zin in wat anders en daarom mag deze beauty iemand anders gelukkig maken.
Mijn voorkeur gaat uit naar een verkoop!
Een eventuele ruil zou bespreekbaar zijn met bijbetaling mijn kant op. Hier een greep uit wat ik interessant vind:
IWC Mark XX
Tudor Black Bay 58 GMT
Tudor Black Bay 58
Christopher Ward Bel Canto
Rolex Datejust (4- of 5-cijferige referentie)
Tudor Pelagos (liefst de 2-liner, 39mm of MN)
Tudor Submariner
Tudor Big Block (bij voorkeur ref. 79180)
Omega Seamaster Planet Ocean
Foto’s zijn bijgevoegd, ik kan meer op aanvraag of sturen zodra Horlogeforum weer volledig meewerkt.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Rolex Explorer 16570
Diameter: 40mm
Leeftijd: 1995
Datum waarop het in mijn bezit gekomen(maand/jaar): mei 2025
Factuur en/of certificaat: Nee, alleen horloge
Originele doos en/of eventuele accessoires: Nee, alleen horloge
Verzendkosten of afgehaald: Laten we er een gezellige afspraak van maken!
Conditie (krassen, werking etc): uitstekende staat! (Foto’s op aanvraag via whatsapp)
Soort uurwerk en kaliber: 3185 (loopt goed, volgens vorige eigenaar is er een service uitgevoerd, hier is geen bewijs van)
Vraagprijs: 6500
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.