TK Rolex Explorer 39 mk2 214270 - 2020

Merk en model: Rolex Explorer ref 214270
Diameter: 39mm
Leeftijd: 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 12-2023
Factuur en/of certificaat: full set, geen factuur.
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set minus witte tag en bezelprotector
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): hele nette staat.
Soort uurwerk en kaliber: rolex
Vraagprijs: 7k
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Hierbij aangeboden een mooie Explorer 39 mk2. Met beleid gedragen, dus wel wat swirls en kleine veegjes, maar geen deuken krassen butsen of andere dingen waar ik zelf niet mee zou kunnen leven.

Inruil is alleen mogelijk icm met mijn Cellini Danaos 4243, die vind je hier: TK/TR Rolex Cellini Danaos 4243 38mm

Grote voorkeur gaat uit naar verkoop. Indien er toch een ruil wordt voorgesteld (dus met de Cellini erbij) dan heb ik mogelijk interesse in een knappe daydate, 1675, 16700/16710. Naar gelang het aangebodene met cash up/down. Ruilwaarde voor mijn set 13450 euro.

23 likes