TK: Rolex Explorer II 16570 Polar V series solid endlinks - Tempus Service!

Zelf gekocht van de heren van Tempus, waar ‘ie een full service heeft gehad - garantie tot 1 juli 2027!

Betreft een van de laatste 16570’s, dus met solid endlinks en 3186 uurwerk. Vermoedelijk 2007/2008 maar het is een watch only dus zeker weten doen we het niet. Door Tempus weer helemaal fris gemaakt, dikke kast en poten, mooie volle coronet, nauwelijks rek op de band. Zo wil je’m gewoon. Met plezier 2 maanden gedragen maar het is weer tijd voor wat anders. Gebruikssporen zijn er echt nauwelijks, wat haarlijntjes hoogstens. Prijs is scherp, EUR 6.850,-!!

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Rolex Explorer II 16570 Polas
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2007??
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2 maanden geleden.
Factuur en/of certificaat: garantiecertificaat van Tempus
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee, watch only
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): top!
Soort uurwerk en kaliber: 3186
Vraagprijs: EUR 6.850,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

45 likes

Nog even wat aanvullende info:

• alle links zitten erbij;
  • het betreft dus een van de laatste, dus met RRR rehaut, 3186 uurwerk en solid endlinks;
  • aankoopfactuur Tempus aanwezig maar niet afgebeeld hier.

Inruil is eventueel mogelijk: 6 digit datejust, 5 of 6 digit sub of GMT.

Ver onder de vraagprijs ‘bieden’ heeft natuurlijk geen zin.

Groeten!

3 likes