Bij deze bied ik een absolute zeldzaamheid aan voor de serieuze Rolex-verzamelaar of liefhebber: een splinternieuwe, ongedragen Rolex GMT-Master II (ref. 116710LN) uit het laatste productiejaar 2019, in absolute NOS (New Old Stock) conditie en nog volledig voorzien van de originele fabriekstickers.
Merk en model: Rolex GMT-Master II 116710LN
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2019
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja
Conditie (krassen, werking etc): NOS & Full Factory Stickers
Soort uurwerk en kaliber: 3186
Gangreserve: Ca. 48-50 uur
Eigenschappen: Voorzien van de blauwe, antimagnetische Parachrom-spiraalveer en een onafhankelijk verstelbare urenwijzer (True GMT-functie).
Prijs: €14.500,-
Overdracht: Gezien de waarde en de staat van het horloge heeft een persoonlijke overdracht de absolute voorkeur. Dit kan plaatsvinden op een beveiligde locatie (bijvoorbeeld bij een bankkantoor) in overleg.
Betaling: Uitsluitend per directe bankoverschrijving tijdens overdracht.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
De 116710LN is de perfecte, ingetogen ‘daily’ GMT met zijn glanzend zwarte keramische bezel en de iconische groene GMT-wijzer en modeltekst. Omdat dit model al een aantal jaar uit productie is, worden ongedragen exemplaren steeds schaarser—laat staan een exemplaar dat de kluis nooit heeft verlaten en nog volledig in het plastic zit.
En ja, je kan het ding natuurlijk gewoon uit de stickers trekken en gaan dragen ![]()
Bij serieuze interesse of voor aanvullende (detail)foto’s, stuur gerust een persoonlijk bericht.
Met vriendelijke groeten,
Sub64