Afgelopen zomer de Milgauss aangeschaft. Een eigenzinnige Rolex waarvan de bliksemschicht secondewijzer minder in your face is dan op de foto. De groene gloed (glace verte) verwerkt in het saffierglas is een genot om te ervaren. De Milgauss is omringd door een natuurlijke charme, eigenzinnigheid maar brult als het nodig is.
Ik heb het horloge gekocht via Chrono24 inclusief een echtheidsverklaring. Een onafhankelijke horlogemaker controleert het horloge op echtheid, staat en functionaliteit. Het was mijn duurste aankoop op Chrono24 dus ik vroeg aan de mannen van Tempus of zij naar het horloge wilde kijken (check-dubbel check). Onder het genot van heerlijke koffie en een oase van rust vertelde Jasper van Tempus dat het horloge in prima staat verkeerde en geen beurt nodig had voor een aantal jaar.
Te koop en geen interesse in ruil.
Merk en model: Rolex 116400GV
Diameter:40 mm (sweet spot, niet te groot en niet te klein, heb een gemiddelde pols).
Leeftijd: 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2025
Factuur en/of certificaat: factuur Chrono24, factuur handelaar, digitaal Chrono24 echtheidcertificaat.
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set, zie foto.
Verzendkosten of afgehaald in regio: afspreken in de Randstad op een openbare locatie.
Conditie (krassen, werking etc): ik ga extreem netjes met mijn horloges om dus geen krassen, butsen of weet ik veel wat. Het horloge is in afwisseling met andere horloges gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: 3135.
Vraagprijs: € 9700
Ik reageer niet op lowballers en bodemzoekers.
Doe een correct bod en we komen er wel uit ![]()
Referenties:
https://www.horlogeforum.nl/t/jack-flash/503260
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.