Tk: Rolex OP 39 114300

Wegens veranderde prioriteiten, is mijn prachtige Oyster Perpetual 39 met sunburst blauwe wijzerplaat beschikbaar. Fijne GADA met betoverende wijzerplaat. De groene lume dots maken ‘m net wat speelser. Formaat en dial worden niet meer gemaakt door Rolex.

Merk en model: Rolex Oyster Perpetual
Diameter: 39mm
Leeftijd: September 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): November 2025
Bijbehoren: Garantiepas met houder, hangtag, boekjes en doos met omdoos.
Verzendkosten of afgehaald in regio: neutrale plek in regio Utrecht
Conditie (krassen, werking etc): voor een horloge uit 2019, erg netjes. Alles op de foto gezet.
Soort uurwerk en kaliber: Rolex 3132
Vraagprijs: €6200. Ruil alleen met aanzienlijke cash up vanuit jouw kant.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

32 likes

Er zijn wat interessante gesprekken gaande maar in afwachting van een deal, toch een up.

Ik draag dit trouwens graag op leer.

10 likes

Up!

Qua ruil:

Itt eerder gecommuniceerd: ik wil graag minimaal rond de €3500 cash hier aan overhouden. Ruilvoorstellen incluis horloge tot €2500/€3000 maken kans mits mijn smaak. Kanshebbers zijn GS, Tudor, The Citizen maar sta open voor andere ideeen.

3 likes

Deze is OHPF.

3 likes

Lekker. Gereserveerd op Chrono, wordt het horloge niet afgerekend. Maar is mijn advertentie wel 3 dagen gegijzeld.

Goede nieuws is dus wel dat het horloge weer beschikbaar is. En ik verkoop toch liever hier :wink:.

1 like

Is er nog!

Plaatje van het web:

8 likes

Omhoog!

2 likes

We mogen weer, up! Een aantal leuke gesprekken maar nog net geen deal.

Prijs gaat naar €6000 voor volledig cash.

4 likes

Up!

9 likes

Wederom een upje.

Het enige horloge waar ik ooit complimenten van vreemden over heb gekregen.

Deze Rolex wordt niet meer gemaakt en zowel de maat als de wijzerplaat zijn decommissioned.

Ik ga de prijs niet verder verlagen. Dan hou ik ‘m liever want ik denk dat dit op de middellange termijn een bijzondere Rolex gaat worden. Of iig niet minder bijzonder.

Ben je het niet met me eens over de prijs mag je altijd een poging wagen maar verwacht geen grote bewegingen.

2 likes

Omhoog!