TK: Rolex Oyster Perpetual ref 124300

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop een hele nette Oyster Perpetual ref 124300. Horloge komt als mooie full set en is oorspronkelijk geleverd in het mooie Zwitserland. Horloge spreekt eigenlijk voor zich, sportief maar chique met de zwarte plaat! Heb het horloge nu 3 jaar gehad en het is eigenlijk tijd voor iets anders.

Merk en model: Rolex Oyster Perpetual
Diameter: 41
Leeftijd: 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2022
Factuur en/of certificaat: beide
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur afhalen te Amsterdam, verzekerd verzenden op kosten van koper
Conditie (krassen, werking etc): 9/10. Weinig gedragen Rolex met kleine draagsporen maar niets benoemenswaardig.
Soort uurwerk en kaliber: Rolex cal 3230
Vraagprijs: 7.350 euries
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

27 likes