TK : Rolex Sea Dweller 16600 M-serie

Het verplichte (!) rijtje:
Enkel te koop, gelieve dus geen (in)ruil voorstellen.

Merk en model: Rolex 16600 M-serie LC888
Diameter: 40mm
Leeftijd: januari 2008
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): januari 2026 via Kevin Coster. Voormalig SubGMT. Factuur ter inzage aanwezig.
Factuur en/of certificaat: Originele garantiepas LC888, mapje plus tag met corresponderend serienummer. Claspcode : EO08 (augustus 2007)
Originele doos en/of eventuele accessoires: geen doos. Wel extra schakel. Totaal 14 links inclusief duikextensie.
Verzendkosten of afgehaald in regio: enkel af te halen in de regio Utrecht onder het genot van een kopje koffie bij van der Valk.
Conditie (krassen, werking etc): nette gebruikte staat. Vermoedelijk ongepolijst. Geen service historie alhoewel getest door Pontime op waterdichtheid.
Soort uurwerk en kaliber: 3135

Vraagprijs: 7.995,- euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

22 likes