TK: Rolex Submariner 14060M "4-Liner" (2009/ Full set)

Te koop: Rolex submariner 14060M “4-Liner” (2009/ Full set)

Na er veel plezier aan te hebben gehad moeten er helaas keuzes gemaakt worden en komt deze prachtige Rolex icoon nu te koop.

Merk en model: Rolex Submariner 14060M

Diameter: 40mm
Leeftijd: 2009
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): Juli 2025
Factuur en/of certificaat: Alles aanwezig (incl. mijn aankoop- factuur uit 2025 van een degelijke Nederlandse handelaar).
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set (incl. doos en papieren). Alles is uiteraard ook correct qua codering van kast, band, end-links, sluiting, diver-extension, etc.

Soort uurwerk en kaliber: 3130

Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat met een enkele kleine krasje van normaal gebruik (zie ook foto’s). Het uurwerk loopt perfect, de kast heeft nog mooie scherpe randen, de band heeft heel weinig rek, het glas is vrij van krasjes. Het horloge is voor aankoop in 2025 volledig door Tempus nagelopen en is :ok_hand:

Verzendkosten of afgehaald: Afhalen bij mij thuis in Amstelveen. Betaling via bank-overschrijving.

Overig: Een beperkt aantal van de Rolex 14060M verkocht rond 2008/2009 werden door Rolex voorzien van een "long F” in de 1000ft tekst van de wijzerplaat. Voor de liefhebbers heeft dit horloge daarmee een zeldzame extra touch.

Vraagprijs: € 9.300 (graag alleen serieuze biedingen/ geen interesse in inruil).

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

27 likes