Er moet ruimte gemaakt worden in de doos en deze krijgt te weinig draagtijd. Charmante en simpele, inmiddels overleden microbrand Ronin. Horloge snack uit mijn jongere verzameljaren. Mioyta Uurwerk. 1x geserviced bij van Willigen in Rotterdam destijds (geen papier meer van): juwelier heeft destijds de screwed springbars met loctite vastgezet, aangezien ik niet wil peuteren aan dingen krijgt u daarom ook de originele lederen Omega NATO 22mm band er bij (heb geen horloges met 22mm lug width verder).
Een leuke mechanische instapper met geinige features voor een jonge fanaat of wellicht als oefen uurwerk voor een horlogemaker, of zelfs voor de banden wellicht.
- handen blauwe lume, indices groen
- sandwich dial
- screw down crown, 100M WR
Originele prijs horloge: 388
Originele prijs Omega NATO: 300
https://www.omegawatches.com/omega-nato-strap-leather-brown-031cuz010753w
Het verplichte rijtje:
Te koop en/of te ruil (ruilwaarde 300, denk aan de band)
Merk en model: Ronin Watch Rotomatic MkII
Diameter: 42mm 316L brushed steel
Leeftijd: 11 jaar (25 Nov 2014 betaald voor het horloge)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Dec 2014
Factuur en/of certificaat: digitale factuur aanwezig, geen certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: geen doos, originele tubular zwarte Nato band 22mm met brushed stalen hardware aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: wat u wilt
Conditie (krassen, werking etc): gebruikt, zie foto’s. saffierglas is krasvrij, horloge loopt nog prima (uurwerk is geserviced), niet op timegrapher gehad dus weet niet de afwijking in sec/pd.
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 8N24, 21 jewels, 21.600 VPH, 40 uur gangreserve
Vraagprijs: 200 EUR
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.