TK: Seagull 1963 plexi, op een duur bandje

TK: Seagull 1963 plexiglas, op een duur bandje

Dit iconische (doch bezahlbare) chronograaf horloge komt op een heel mooi lichtbruin leren bandje van Watch Works Haarlem kuch ‘Molequin’ t.w.v. 110 piek, maar doe ik er voor een geeltje bij. Haalt het horloge wel enorm op. :ok_hand:

De Seagull 1963 is in goede staat, slechts wat haarlijntjes op de kastpoten. Dit is de versie met het plexiglas en kijkglaasje aan de achterkant waar je het iconische Seagull uurwerk kan bewonderen. Maar er zit ook een stalen achterdeksel bij waardoor je nog de optie hebt te wisselen.

Dit is dus de versie met het sexyplexi, en dat vind ik persoonlijk echt de mooiste versie. Dat plexiglas geeft de dial een hele mooie warme, zachte uitstraling. Ik zou altijd voor het plexi gaan bij een Seagull. :ok_hand:

Op het bruin bandje de plexi Seagull, op het groene bandje de saffieren Seagull

Merk en model: Seagull 1963
Diameter: 37.5mm
Leeftijd: 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Okt 2025
Factuur en/of certificaat: Factuur (anoniem gemaakt)
Originele doos en/of eventuele accessoires: Metalen doosje
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen regio Dordrecht of versturen op kosten en risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): Goede staat, enkel wat haarlijntjes op de kastpoten
Soort uurwerk en kaliber: Seagull handwinder
Vraagprijs: €175,- (Incl. het Watch Works Haarlem bandje)
Alleen verkoop. Geen interesse in ruil.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

15 likes

Gereserveerd! :raised_hands:

4 likes