Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:
Deze gaat me wel een beetje aan het hart.
Ondanks dat het een Chinees is, is het wel een super degelijk en prachtig afgewerkt horloge. Het is voorzien van saffierglas, een keramische bezel (120 clicks uni-directioneel), een 316L RVS stalen kast band met on-the-fly adjustment en een grappige maar prachtig afgewerkte cashback.
De wijzerplaat is werkelijk prachtig blauw met een hele mooie sunburst. De opgelegde indices zijn goud omrand en rijkelijk gevuld met lume, je kunt dit horloge de hele nacht door aflezen als je dat zou willen. Ook de bezel is mooi blauw en ook hier zijn de markeringen opgevuld met dezelfde krachtige lume.
Het horloge is regelmatig gedragen en heeft daardoor ook de gebruikelijke sporen; de kast en de band hebben de gebruikelijke veegjes maar niets wat direct opvalt bij het dragen. Aan het glas en de bezel is niets aan te merken, puntgaaf.
Kortom een prachtig horloge voor een zacht prijsje.
Merk en model: Seestern S434 in blauw met goudkleurige accenten
Diameter: 39,5mm
Leeftijd: 13 maanden
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2024
Factuur en/of certificaat: neen
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): nette gedragen staat
Soort uurwerk en kaliber: Automaat Seiko NH35A
Vraagprijs: €110,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.
Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.