TK: Seiko 5 Peanuts limited edition nieuw

Toen ik deze zag, moest ik hem hebben. Uitverkocht, maar via Solo Japan toch nog eentje bemachtigd met kleine premium. Gearriveerd, 1 x gepast, geconcludeerd: leuk, maar niet voor mij. Dus terug in de doos en sindsdien ligt deze stof te happen.

Wie kan ik er een plezier mee doen?

Te koop (geen ruil):

Merk en model: Seiko 5 Peanuts limited edition
Diameter: 38
Leeftijd: juni 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2023
Factuur en/of certificaat: full set, behalve aankoopfactuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja en als extra ook peanuts doos erbij, zie laatste foto (zit nog gesealed in verpakking)
Verzendkosten of afgehaald: uitsluitend verzekerde verzending kosten koper
Conditie (krassen, werking etc): nieuw, alleen gepast
Soort uurwerk en kaliber: geen idee
Prijs: 575 euro (wat ik aan SoloJapan betaalde). Deze prijs is vast, geen geleur hierover aub, het ding eet geen brood. Check de prijzen op chrono. De sets die je hier zit missen meestal ook het houten peanuts doosje.

Koop vertrouwd: lees ervaringen met mij als koper/verkoper op HF

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild. JA.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).







20 likes

Up. De prijs van deze mooie set is vast, €575.

1 like

On hold.

1 like

Weer beschikbaar!

Ideaal voor de smalle pols, een 38mm diver!
Wie kan ik met deze collectors item een plezier doen? Voor jezelf, je zoon, je partner….
De prijs is vast, €575 excl verzekerde verzending.

1 like

Laat de zomer maar komen! €575 vaste prijs ex verzendkosten.