Te koop
Merk en model: Seiko SRPK31K1 - Seiko 5 Sports
Diameter: 38mm
Leeftijd: 3 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Januari 2023, eerste eigenaar
Factuur en/of certificaat: Pasje
Originele doos en/of eventuele accessoires: Yes, Full set
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzending op kosten en risico van koper, afhalen in Zeeland kan ook, de koffie is koud en het bier lauw
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed, weinig gedragen. De originele band is vrijwel ongedragen
Soort uurwerk en kaliber: 4R36
Vraagprijs: €260,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Waarom heb ik deze nodig?
- Kijk die kleur van de plaat
- Lekker maatje met 38mm
- Geen gedoe, gewoon Seiko, altijd goed
- Deze kleur is lastig te krijgen
Maar waarom verkoop je hem dan?
- Als je hem bewust moet pakken om te dragen, is het tijd om iemand anders ervan te laten genieten
- Met >10 horloges in roulatie is het wel welletjes
Hoe zit dat met die bezel? Die lijkt niet goed uitgelijnd
- De bezel lijnt wel goed uit, hij staat enkel op de foto’s een klikje versprongen
- Zie de laatste foto
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Vergeef me voor het ‘fotostudio licht’. Dat is mijn garage die nogal overtuigd voorzien is van daglicht lampen