TK: Seiko Baby Marinemaster

Te koop en/of te ruil deze schitterende Baby Marinemaster a.k.a. Steelmaster. Verkregen middels inruil en overwogen hem te houden. De kast is namelijk rocksolid en heel slim ergonomisch gevormd, de wijzerplaat is strak met mooi opgelegde indices plus schitterende grote wijzers full lume, de bezel heeft een fijne ratel, voelt strak en heeft een goede grip. Waarom dan in de verkoop? Op mijn redelijk slanke pols voelt hij net iets te “top heavy” aan.

Merk en model: Seiko SPB185J1
Diameter: 42mm (valt iets kleiner, vergelijkbaar met bijvoorbeeld een Squale 1521)
Leeftijd: 05-2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Recent (<6 maanden)
Factuur en/of certificaat: Aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set en compleet
Verzendkosten of afgehaald in regio: In overleg
Conditie (krassen, werking etc): Goede staat, geen butsen of krassen.
Soort uurwerk en kaliber: Automaat 6R35 (70u p.r.)
Vraagprijs: €650

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan en hiermee blokkeert u de advertentie(!). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

:camera:: www.ten2two.nl

8 likes