TK: Seiko Darth Tuna SBBN013 verse service

Te koop, want ik ben de verzameling aan het verkleinen en ik liever de mm300 draag.

Merk en model: Seiko SBBN013 Darth Tuna
Diameter: 47mm, draagt kleiner door de lugs onder de kast. (lug2lug is 46mm)
Leeftijd: Onbekend, maar vermoedelijk rond 2011
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2024
Factuur en/of certificaat: Origineel garantieboekje en aanschafkaart. (zonder datum)
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos en tag. Oude bezel zit er los bij.
Verzendkosten of afgehaald: Verzending op kosten en risico koper. Ophalen kan in Apeldoorn.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat. Geen krassen anders dan gebruikerssporen. Het glas is onbeschadigd. De bezel is door mij nieuw geplaatst kort na aanschaf in 2024.
Ook heb ik enkele weken geleden door Seiko een volledige revisie van het uurwerk inclusief nieuwe batterij en pakkingen laten uitvoeren. De komende 7 jaar is er dus geen batterijwissel nodig.
Soort uurwerk en kaliber: 7C46 Seiko HAQ uurwerk
Vraagprijs: 1500
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Hij wordt geleverd op de standaard Seiko wave Z22 band. Die is zo goed als ongedragen.
Indien er meer foto’s gewenst zijn, dan hoor ik dat graag.

16 likes

Als vergelijkingsmateriaal naast een 42mm LLD:

Door de titanium kast en keramische shroud draagt hij heerlijk licht.

2 likes

Een kenner wist me te vertellen dat het serienummer aangeeft dat hij uit 2014 komt.

Foto op een pols van 17cm:

4 likes

Even een betere foto van de achterkant. Op de vorige foto leek hij in mindere staat, maar dat is dus niet het geval!

8 likes

Up.

Leuk artikel over dit horloge:

3 likes