Opnieuw te koop (had een deal maar de koper is afgehaakt, om volledig begrijpelijke redenen): Seiko Dolce SACM171 JDM dress horloge met het 8J41 HAQ uurwerk (zoals eerder gebruikt in Credor en Grand Seiko modellen) met een maximale afwijking van +/- 10sec per jaar. Kast heeft diashield coating en saffierglas. Horloge heeft net een nieuwe batterij gehad dus je bent de komende paar jaar voorzien.
Merk en model: Seiko Dolce SACM171
Diameter: 33,5 mm (excl. kroon)
Leeftijd: 08-2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 08-2023 (eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: Alle papieren aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos en toebehoren aanwezig (zie foto’s)
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen of verzenden op kosten en risico van de verkoper
Conditie (krassen, werking etc): Heel goed maar niet in nieuwstaat: Enkele kleine krasjes op de kast (zie foto’s). Let op: Er is een zeer kleine imperfectie op de wijzerplaat op 9. Dit is in de meeste lichten niet met het blote oog te zien (voor mij ten minstens) maar als je vanuit de juiste hoek bekijkt wel waarneembaar. Ik heb dit zo zichtbaar mogelijk op de foto gezet (2e foto). Compleet met Seiko OEM band ongedragen en in nieuwstaat.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 8J41 High Accuracy Quartz (Thermocompensated)
Vraagprijs: €150
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.