TK: Seiko Dolce SACM171 juni 2025

Te koop: Seiko Dolce SACM171 JDM dress horloge met het 8J41 HAQ uurwerk zoals eerder gebruikt in Credor en Grand Seiko modellen met thermocompensatie en een maximale afwijking van +/- 10sec per jaar. Horloge heeft diashield coating en saffierglas.

Pas enkele weken in bezit, maar de ‘klik’ ontbreekt. Want met de originele band kan ik geen fijne pasvorm vinden.

Merk en model: Seiko Dolce SACM171
Diameter: 33,5 mm (excl. kroon)
Leeftijd: Juni 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Juni 2025
Factuur en/of certificaat: Alle papieren aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos en toebehoren aanwezig, factuur van Sakurawatches.
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen of verzenden op kosten en risico van de verkoper
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 8J41 High Accuracy Quartz (Thermocompensated)
Vraagprijs: €285

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

5 likes