TK: Seiko MM300 Tuna SBBN007 7C46-7011

Te koop:

Merk en model: Seiko MM300 professional “Tuna” SBBN007 - 7C46-7011

Horloge is in hele mooie vintage staat, is geserviced en komt op een mooie Colareb band, verder krijg je er een tropic en silicone band bij.

Diameter: 47.2mm diameter, dikte 15mm, lug to lug 44.5mm

Leeftijd: 2007

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2022

Factuur en/of certificaat: zie foto’s, originele boekjes, doos, garantiekaart, geen factuur

Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos, alle boekjes en garantiekaart, colareb band, silicone band, tropic, extra fat pinbars.

Verzendkosten of afgehaald: kan beide

Conditie (krassen, werking etc): hele mooie vintage staat, kras op caseback, klein krasje op plexi, minuscule haarlijntjes op kast. Werkt perfect, laatste service in 2022, daarbij is batterij en pakking vervangen.

Soort uurwerk en kaliber: 7C46 quartz cal (high torque, 7 jewels)

Vraagprijs: 790 euro

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).















8 likes

Up!

2 likes

Up & down naar 750 euro!

2 likes

Up!

2 likes

Up en down naar 725, eenmaal, andermaal…

We gaan down naar 700 voordat deze in andere kanalen aangeboden wordt.

Een (in)ruil geniet niet de voorkeur, maar een Cpt Willard, andere Seiko, GS, Tudor, Rolex zou in uitzonderlijke gevallen overwogen worden.

1 like

Up!

1 like