Het verplichte (!) rijtje:
ALLEEN TE KOOP, GEEN INRUIL ![]()
Omdat ik een ander oranje horloge in mijn collectie heb toegevoegd mag het “oranje Monster” vertrekken. En nog net op tijd voor het WK!
Maar daarna ook heel leuk voor de zomer. ![]()
Let op, dit is niet ‘zomaar’ een Seiko Monster, dit icoon is de Gen1 in de iconische kleur oranje. Wat dit specifieke horloge zo tof maakt is de uitmuntende staat waarin het horloge verkeert. Hij is door de vorige eigenaar slechts een handje vol keren gedragen en dat zie je dus. Enige benoemswaardige is een kras op de bezel bij minuut 57. Verder alleen wat lichte haarlijntjes.
En full-set! Niet vergeten, dit horloge is al 15 jaar oud. Maar nog helemaal compleet tot aan het kaartje van MonsterWatches aan toe + de hang-tag, extra schakels, doos en omdoos.
Dit is eigenlijk een horloge wat wel € 10.000 waard is. Maar omdat ik hem zelf voor minder heb gekocht gaat die voor dezelfde prijs (plus wat afschrijving) door.
Verkoop alleen aan een liefhebber!!
Onderhoudshistorie is onbekend. Als je er echt mee het water in wil gaan is een beurtje/check-up wel aan te raden. Maar een meter bier zal die wel overleven.
Merk en model: Seiko Monster Gen1, SKX781
Diameter: 42mm
Glas: Hardlex
Leeftijd: 01-07-2011
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Februari 2026
Factuur en/of certificaat: Full-set
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full-set, kartonnen omdoos is wel wat beschadigd
Verzendkosten of afgehaald in regio: Afhalen regio Dordrecht of verzenden op kosten en risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): Zie beschrijving hierboven
Soort uurwerk en kaliber: 7S26
Vraagprijs: € 325,-
Zie hier mijn ervaringen:
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.