TK: Seiko Presage Cocktail Time SRPE19J1

Ik vind het werkelijk een prachtig horloge, maar ik kan maar niet wennen aan de grootte. Voor mijn kleine polsen ga ik toch voor een iets kleinere dresser gaan. Ik ben de eerste eigenaar en heb het horloge maar enkele keren gedragen, aangezien dit mijn horloge was voor speciale gelegenheden.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Seiko SRPE19J1
Diameter: 40.5
Leeftijd: 2 jaar en 3 maanden
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 24 december 2022
Factuur en/of certificaat: Getekende garantiepas zit er bij.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos met originele omdoos en handleiding. Extra schakels in de doos.
Verzendkosten of afgehaald: Liefst verzenden (ik bied standaard verzending gratis aan, indien verzekerd verzenden heb ik graag dat de koper bijdraagt).
Conditie (krassen, werking etc): Een 9/10. Er zijn enkele zeer kleine krasjes op de gepolijste stukken van de band te zien, maar die vallen absoluut niet op met het blote oog. Het horloge is slechts 8-9 dagen gedragen over die twee jaar, dus zo goed als nieuw.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 4R35
Vraagprijs: 320 euro. Bieden mag, maar hou het netjes.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

11 likes

Upje.Prachtig horloge in bijna nieuwstaat voor een mooie korting

2 likes

Deze is er nog!