TK: Seiko Prospex Ice Diver US Special Edition SPB265 - donkergroene Willard

Een beetje onverwacht helemaal fan geworden van m’n Willard SPB151, wilde ik ook andere uitvoeringen gaan proberen - een rare tik die ik heb. Deze groene variant leek in eerste instantie en afgaand op de renders niet echt een mooie kleur groen te hebben, maar wat video’s later durfde ik de sprong wel aan, toen ie op C24 een keer voorbij kwam.
In werkelijkheid heeft deze namelijk een prachtig donkere smaragdkleurige wijzerplaat, tegen zwart aan af en toe, wijzers die zwart zijn (maar je moet goed kijken om dat te zien) en die mooie kastvorm. Toch draag ik ‘m minder snel dan de 151, en met het vizier inmiddels gericht op een Searambler gaat deze toch maar in de verkoop.

Te koop, geen ruil, tenzij als aanbetaling op ‘n Doxa 300(T) Searambler.

Merk en model: Seiko Prospex Ice Diver US Special Edition SPB265
Diameter: 42,7 mm
Leeftijd: serie komt uit 2021, als ik ‘t goed begrijp
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2025
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set
Verzenden of afgehaald: kan beide (Schoonhoven)
Conditie (krassen, werking etc): weinig gedragen, zeer goed, loopt goed
Soort uurwerk en kaliber: Seiko automaat 6R35
Vraagprijs: 825 euro ex verzenden
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

14 likes

Gereserveerd!

1 like