TK - Seiko Prospex SPB255J1 (The Black Series 1968 Diver Limited Edition)

Ik ben de collectie aan het uitdunnen en helaas krijgt deze prachtige Seiko krijgt gewoon bijna geen wrist time meer. Het is zonde dat dit horloge voornamelijk in de horlogedoos blijft en daarom mag deze toffe Seiko weg.

De Seiko Prospex SPB255J1 is een Limited Edition uit The Black Series die in 2022 is uitgebracht. Dit model betreft de 1968 Diver die de kroon op 4 uur heeft.

De lume is fantastisch en heeft drie kleuren.

• De lume op de pip van de bezel is Groen
  • De lume op de indexen, urenwijzer en secondewijzer is Teal
  • De lume van de minutenwijzer is Oranje

Het horloge wordt standaard geleverd met een heel fijne bruine NATO strap en zwarte siliconen band. Beide alleen ooit omgehad om te passen maar daarna zijn ze in de doos gebleven.

Voornamelijk op een Zwart Oranje NATO strap gedragen en op een zwarte stalen band van Strapcode. Bij de aanschaf van de zwart stalen band had ik ook meteen zwarte 2,5mm heavy duty springbars aangeschaft voor gebruik met de zwart stalen band.

Beide banden en springbars worden meegeleverd als onderdeel van de verkoop. Tevens zit ook een flathead screwdriver die gebruikt kan worden voor het re-sizen van de stalen band inbegrepen in de verkoop.

Completer dan dit ga je het niet vinden.

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop: Alleen te koop, geen inruil.

Merk: Seiko
Model: SPB255J1 - The Black Series 1968 Diver
Limited Edition: Ja, 5,500 stuks
------- -------
Soort uurwerk en kaliber: Kaliber 6R35
Gangreserve: 70 hours
------- -------
Diameter: 42mm
Lug to lug: 48,8mm
Dikte: 12,5mm
Lug width: 20mm
Waterdichtheid: 200m
------- -------
Release date: Maart 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): Januari 2024, eerste eigenaar
Full set: Ja
Originele doos: Ja
Certificaat: Ja
Standaard meegeleverd in de doos: Dit horloge is standaard met een bruine NATO strap & Siliconen band geleverd. Beide nooit gebruikt. Alleen om te passen na ontvangst van het horloge.
------- -------
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat.
------- -------
Verzendkosten of afspreken: Voorkeur afspreken op een openbare locatie. Bij verzenden kosten & risico voor koper
------- -------

Extra’s die inbegrepen zijn in de verkoop:

• Strapcode 20mm Super-O Boyer Watch Band Straight End, 316L Stainless Steel Diamond-like Carbon (DLC coating) V-Clasp (is gesized voor 16,5cm de verwijderde links worden natuurlijk meegeleverd, zie foto)
  • Strapcode Black PVD Finish 20mm Heavy Duty 2 Telescope Spring Bar Dia. 2.5mm
  • Strapcode Watch Bands Flat-head Small Screwdriver
  • Zwart Oranje NATO strap
------- -------
Oorspronkelijke retailprijs: € 1250,-
Vraagprijs: € 975,- inclusief alle extra’s die hierboven benoemd zijn. Exclusief verzendkosten & risico voor koper.
------- -------

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Foto’s

13 likes