TK: Seiko SARB033 €600,-

Te koop: mijn Seiko SARB033, omdat hij simpelweg te weinig om de pols komt. De SARB033 is inmiddels een geliefde klassieker en erg gezocht vanwege zijn uitstraling en afwerking. Komt met extra zwart zacht leren bandje van Kvarnsjo Sweden. De foto’s van mijn karige telefoon doen hem helaas geen eer aan, maar de liefhebber weet dat dit een pareltje is.

Het verplichte rijtje:

Merk en model: Seiko SARB033
Diameter: 38mm
Leeftijd: circa 6 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): december 2019
Factuur en/of certificaat: geen factuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: Volledige doos + papierwerk + stalen band incl. schakels + extra zwart leren bandje.
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen Capelle aan den IJssel, Zuid-Holland.
Conditie (krassen, werking etc): Goede staat. Enkele lichte haarlijntjes op de bezel. Kast en glas is krasvrij. De bijgevoegde stalen band heeft lichte gebruiksporen op de clasp.
Soort uurwerk en kaliber: automatische Seiko 6R15 met handopwinden en hackfunctie.

Vraagprijs: € 600,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

4 likes