Deze 1e generatie Sumo heb ik altijd prachtig gevonden. Hoe de bezel wegloopt in de kast, de gesigneerde kroon en de originele tekst op de wijzerplaat. Hoe mooi iets ook kan zijn, ik ben er toch achter gekomen dat ik dit horloge tóch niet ga dragen (heeft maar acht jaar geduurd om dat te realiseren ).
Dit horloge heb ik in 2017 nieuw aangeschaft bij juwelier Zel Welvaart in Bussum. De set is dus compleet en ongedragen, de band is niet eens op maat gemaakt en het horloge wacht met smart op een nieuwe enthousiaste eigenaar.
Ik heb het horloge zo goed mogelijk op de foto’s proberen te zetten, maar de stofjes waren soms erg hardnekkig. Je mag me altijd vragen om extra foto’s of extra informatie.
- Merk en model: Seiko SBDC001
- Diameter: 44mm
- Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): September 2017 nieuw aangeschaft bij juwelier Zel Welvaart in Bussum
- Factuur en/of certificaat: Getekende garantiekaart aanwezig
- Originele doos en/of eventuele accessoires: Compleet met omdoos, doos, handleidingen, garantiekaart, tag en beschermend verpakkingsmateriaal
- Verzendkosten of afgehaald: Ik heb de voorkeur voor afhalen in Lent (of in de buurt), verzending op eigen risico
- Conditie (krassen, werking etc): Nieuw, compleet en ongedragen
- Soort uurwerk en kaliber: 6R15
- Vraagprijs: € 600,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.