Het is dan toch zover. Mijn Sumo mag naar een nieuwe eigenaar.
Veel plezier van gehad van deze echte klassieker.
Maar word zeer weinig meer gedragen vanwege twee andere Seikos, waaronder de 50th anniversary Sumo, die toch altijd de voorkeur krijgt.
Weet niet hoe bijzonder deze Sumo is. Het is de 001. Dus zonder X op de dial.
Wel met gebruikelijke, maar toch lichte gebruikers sporen. Maar dan ook wel weer helemaal kompleet met doosje, boekjes en tags.
Komt met 1 extra schakel … maar die heeft geen pinnetje en busje meer ![]()
Ik denk dat je deze wel weer mooi kan opknappen, als je dat al überhaupt nodig vind.
Dus kom op ! Wie wil deze 1ste generatie Sumo !
- Merk en model: Seiko SBDC001J
- Diameter: 44mm
- Leeftijd: Ongeveer 9 jaar. (Zie onder)
- Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 23-01-2017 (eerste eigenaar)
- Factuur en/of certificaat: Aanwezig.
- Originele doos en/of eventuele accessoires: Kompleet met doosje. Omdoos. Tags. Boekjes.
- Verzendkosten of afgehaald in regio: Ophalen of versturen. Regio Twente.
- Conditie (krassen, werking etc): Gebruikt. Ook paar kleine krasjes op het glas. Maar moet eerlijk zeggen, ziet er nog heel erg goed uit !
- Soort uurwerk en kaliber: 6R15
- Vraagprijs: 350 Euro (excl. Verzending)
(Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb).
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.