Met zeer, zeer veel twijfel te koop deze re-issue van de 62MAS zoals die hoort
! Niet meer terug te kopen in deze staat en dit model
. Heb hem 2 jaar terug verkozen boven mijn destijds in bezit hebbende Tudor BB54 en Tudor BB58 GMT, maar blijft helaas te vaak liggen in de watchroll en dat is echt zonde. Het horloge destijds gekocht en bleek de bezel gebroken te zijn, door zowel verkoper als in eerste instantie door winkelier niet gezien, maar op mijn aandringen toch naar Seiko verzonden. Daar hebben ze inderdaad geconstateerd dat deze gebarsten was. Dus volledige nieuwe bezel zit erop(origineel Seiko met bon) en originele bezel met barst ook meegeleverd (zie foto’s). Ik bied hem vergeleken met andere sites zeer goedkoop aan, dus geen onderhandelingsruimte, maar hoop dat hij op forum blijft.
Te koop en/of te ruil (zeer, zeer beperkt):
Merk en model: Seiko SJE093
Diameter: 37mm
Leeftijd: augustus 2023 (Olfers Duitsland)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2024
Factuur en/of certificaat: Alles over compleet
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, extra nieuwe Artem strap en nieuwe bezel (originele ook mee geleverd)
Verzendkosten of afgehaald in regio: Beiden mogelijk, op risico koper
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed (94/100). Ik vermoed miniscule krasjes vindbaar en butsje op rechter onder lug (niet zichtbaar als ik dit niet vermeld had, mijn OCD vermoed dit).
Soort uurwerk en kaliber: 6L35
Vaste prijs: €4250,- overgemaakt op rekening (goedkoopste ter wereld, al helemaal als je invoer en alles mee zou rekenen en deze staat, dus niet onderhandelbaar). Grote kans dat ik dus ook niet reageer als er een bod gedaan wordt.
Vaste ruil waarde: €4500,-
Ruil enkel mogelijk met:
- Fears vs. Studio underdog mimosa (voorkeur)
- Tudor BB58 Burgundy met 5-link band
- Tudor BB54 blauw met 5-link band
- Vacheron Constantin
- H. Moser&Cie. Pioneer 40mm green of rosé gouden variant
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Bedankt voor het kijken en het Forum voor mogelijkheid tot aanbieden.