TK: Seiko SKX009 full set met extra’s

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop :

Merk en model: Seiko SKX009K1
Diameter: 42mm
Leeftijd: 03-01-2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): december 2024, ligt sindsdien in de doos. Gekocht van de eerste eigenaar die hem hier ook heeft verkocht.
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set, voor extra’s zie hieronder
Verzendkosten of afgehaald: verzending 16€
Conditie (krassen, werking etc): In heel goede staat, weinig gedragen, zie foto’s
Het horloge heeft meer afgezien van bandwissels dan van te dragen. Glas en bezel zijn 10/10. Kast heeft wat krasjes van de bandwissels. Details maar ik zeg het er liever bij. Voor de rest zie je dat het horloge quasi niet is gedragen!
Soort uurwerk en kaliber: 7S26
Vraagprijs: €375 (excl verzenden)

Deze klassieker werd door de vorige eigenaar nieuw gekocht in 2021, beperkt gemod en weer in originele staat teruggebracht.

Komt met de originele Seiko rubber strap en de volgende extra’s:

• Seiko Jubilee (nieuw gekocht in 2024, vrijwel ongedragen)
  • Aftermarket jubilee met solid end-links
  • Crafter Blue CB11 rubber strap (afgeknipt)
  • Extra rubber strap en nato (Ali)

De mod onderdelen worden gratis meegeleverd:

• Saphire crystal stepped/double domed/blue AR
  • stepped ceramic Pepsi bezel insert (heb die gepast, denk dat het voor een andere type uurwerk is).

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

17 likes