Te koop
Merk en model: Seiko SKX779K3 (Monster Generatie 1)
Diameter: 42 mm (zonder kroon)
Leeftijd: 17 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 15-07-2008
Factuur en/of certificaat: Geen factuur aanwezig, wel het originele prijskaartje
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos, boekje en origineel prijskaartje van monsterwatches.nl
Horloge oorspronkelijk geleverd op rubberen band; deze is in de loop der tijd versleten. Later voorzien van een originele Seiko stalen band eveneens aangeschaft bij monsterwatches.nl (nieuw en ongedragen).
Verzendkosten of afgehaald in regio: fysieke overdracht heeft de voorkeur
Conditie (krassen, werking etc): Zeer nette staat. Lichte gebruikerssporen/hairlines op de boven- en onderrand van de kast, passend bij leeftijd. Glas is krasvrij, bezel en kroon onbeschadigd. Horloge loopt correct, geen exacte meting gedaan. Geen servicebeurt gehad en nooit geopend.
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch, Seiko 7S26
Vraagprijs: €575
Geen interesse in ruil, verkoop heeft de voorkeur.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.