Tk: Seiko spb147j1 OVERCOMPLEET

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model: Seiko spb147j1
Diameter: 40
Leeftijd: juli 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2020 eerste eigenaar
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: alles aanwezig inclusief oem 62mas band en drie ongedragen kwaliteits watch Bandit nato’s
Verzendkosten of afgehaald: mag beide
Conditie (krassen, werking etc): super goede staat gezien de leeftijd lees vooral verder
Soort uurwerk en kaliber: 6r35
Vraagprijs: 675 inclusief verzenden heel licht onderhandelbaar.

Het is een cliché maar deze vertrekt echt met spijt in het hart. Een beetje uitleg… Ik kocht deze samen met de spb143 toen deze modellen net waren uitgekomen in de Seiko Boutique in Rijsel. Ik was toen hoogzwanger van m’n eerste kindje.
De spb 143 om nagelnieuw te houden als geboortehorloge en deze om zelf te dragen. Alleen het dragen is er maar erg weinig van gekomen. Ik schakelde over naar kleinere horloges. Ik heb deze dan ook aangeboden aan m’n vriend die hem niet wou dragen op rubber. Heb dan maar een bracelet gezocht (deze werd door de vorige eigenaar wel goed gedragen), maar desondanks droeg hij het horloge nog niet (automaten zijn een probleemgeval, hij wil in feite enkel quartz, begrijpe wie kan). Ik vind het maar spijtig dat ze als safe queen in de doos blijft liggen en dit horloge is meer een twistappel dan dat ze nog aan de pols mag dus daarom mag ze iemand anders blij maken.
Wat staat betreft de kast boven verwachting gezien de leeftijd. Geen badenwisselsporen. De oem 62 mas band is wel goed ingelopen. Er zijn ook nog extra schakels bij.
De nato’s zijn nieuwe watchbandit nato’s.
Spijtig spijtig, maar goed voor iemand anders!
Dit is een compleet pakket en voor wie ernaar op zoek is een no brainer.

Wat prijs betreft, verwacht geen verdere wonderen, vermits ik dit horloge tegen list kocht en de bracelet en nato’s er al bij doe…

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).







30 likes

Ik zal even m’n hoorapparaat aanleggen, want ik heb nog niemand gehoord?! :hear_with_hearing_aid:

7 likes

650 en da’s m’n laatste woord. Voor de centenklievers 590 HEAD ONLY.

4 likes

Is dit model ten grave gedragen? Aan de staat zal het niet liggen en age is just a number - 't is een moderne Seiko en interessanter dan de opvolger met halve lume pip op drie!). Aan de prijs kan het ook niet liggen, gratis en geld toe kan helaas niet :upside_down_face: :upside_down_face:

2 likes

Lager dan 650 en 590 ga ik niet. Prijs blijft dus gelijk :dotted_line_face: