TK: Seiko SPB149J1 55th Anniversary Limited Edition

Te koop: Seiko SPB149J1 (62MAS) 55th Anniversary Limited Edition

Prachtige duiker van Seiko. Deze limited edition met (gr)ijsblauwe wijzerplaat en goudkleurige details werd uitgegeven ter ere van het 55-jarige jubileum van de 62MAS. Het horloge verkeert in goede staat. Hier en daar wat haarlijntjes op de kast en op band en sluiting wat veegjes van deskdiven. De stalen band komt met een niet originele extra sluiting met ratchet voor fijnafstelling. De originele sluiting is uiteraard inbegrepen, net als een Méraud tropic (zeer soepel echt rubber).

Merk en model: Seiko SPB 149J1 55th Anniversary Limited Edition
Diameter: 40,5 mm exclusief kroon
Bandaanzet: 20 mm
Leeftijd: augustus 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: augustus 2020 (ik ben eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja, inclusief originele stalen band, schakels (plus pins en collars), originele rubberen band (nooit gedragen), extra ratchet sluiting, extra Méraud tropic band
Verzendkosten of afgehaald: afhalen in overleg of verzending voor rekening en risico van koper
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 6R35 automaat
Vraagprijs: € 950

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

40 likes

UP!

2 likes