TK: Seiko SPB289 "Mystic Forest" - Boutique Exclusive

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Seiko SPB289 “Mystic Forest” (Boutique exclusive)
Diameter: 38MM
Leeftijd: 3 jaar en 8 maanden
Datum waarop het in mijn bezit is: 24-8-2026
Factuur en/of certificaat: Ja, full set.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzenden, afhalen, meet in the middle behoort allemaal tot de mogelijkheden.
Conditie (krassen, werking etc): 90%
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 6R35
Vraagprijs: 700,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.

Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Deze mag het nest verlaten en gaat ruime maken voor wat nieuws. Horloge heeft uiteraard wat gebruikssporen, maar ziet er absoluut nog goed uit! Staan er op dit moment 4 van op Chrono, waarvan 3 in de US.

Foto’s:

22 likes

UP!

En daarmee bedoel ik dus 24-8-2025 :slight_smile:

Extra foto’s voor de sfeer:

13 likes

1 like

Nog geen bijters… UP en een stevig prijsverlaging naar 699,-

image

1 like

Kom op mensen, er staan er maar drie van op Chrono. Allemaal in de USA voor een hogere prijs dan dat ik er voor vraag. Wie oh wie? :slight_smile:

Going Up GIFs | Tenor

Ik breng 'm gewoon weer even onder de aandacht. Prijs gaat naar 690,- en zit daarmee ook direct dicht bij de absolute bodem. :slight_smile:

1 like

Staat nog te koop. Speciaal voor jou doe ik er als extratje een pak stroopwafels bij. :slight_smile:

1 like

Helaas nog geen happers gehad voor deze knaller en blijkbaar is ook iedereen nog bezig met zijn/haar goede voornemens, want ze snakken ook niet naar een pak stroofwafels… :face_with_raised_eyebrow: